en skymt av solen.

så david, om du kan läsa ordentligt hade du förstått att jag har varit i saras stuga hela helgen=inget internet. så därför! men nu är jag tillbaka i civilisationen och är lite trött efter en ganska så händelserik helg. vi kom till stugan i fredagskväll och fick som sig bör 3 olika glas till maten. sedan blev det lite öl och vin till, härliga tider. lördagen började med frukost allihopa för att sedan sysselsätta sig med olika aktiviteter. sara och elias började bygga koja, jag tittade på och langa lite plankor(hjälpte inte till pga höjden) johan och katarina åkte till borås/systemet/köpa skor/handla mat. sedan satt vi på eftermiddagen och spelade på spåret(förbannat roligt spel måste införskaffas omgående!) och drack lite vin. sedan kom moster+kusin linn och då blev det till att fortsätta bygga koja och skoja runt med barna små. kvällen blev kort, alla var extremt trötta av någon anledning exklusive jag som hade sovit middag på dagen. så väl 24.00 var vi i säng. denna dagen har det bara blivit gött tjöt och slapp, spelat lite boule. cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0