I'm in love with a robot.

okej, jag skulle tagit en bild för att visa mina fina robotnaglar, men camen vill inte samarbeta så det får vi skita i. men fina är dom i alla fall. gick bananas igår och köpte nagellack för 250 kronor. inte illa, men hade ont i huvudet och ville treata mig själv. glad påsk förrästen, själv ska jag nog fira den tillsammans med sara och johan i stugan i skephult men resten av tjocka släkten. trevligt kommer det nog bli. det är typ 22 grader ute och jag dör snart av värmeslag, du känner ju mig hatar värme.  gårkvällen blev ett försök till att kolla på lock, stock and two smoking barrels. men blev uttråkad och stängde av när det var 30 min kvar. alltså tyckte jag nog att det var dålig, eller så var jag bara okoncentrerad. men får ge den en andra chans någon gång. slutade med att jag satte på black books istället.

så du får en gammal goding på oss istället.

Kommentarer
Postat av: David

Du! Den är INTE värd att se om! Jag trodde jag såg om den en gång, men det visade sig att jag hade sett den innan. kom ihåg scenerna föga med tanke på hur jävla dökelig den va! Den var så värdelös att den kanske kan vara bra att se ibland, så att man verklgen värdesätter all annan film som någonsin gjorts. Och du, jag har hittat min lilla godnattsagoberättare. David Attenborough. BBC - planet earth. du sätter på ett av avsnitten, fnissar lite åt hans aristokratiska accent och efter en kvart så är puppillerna inåtvända och ögonlocken nedanför kindbenen. Kan inte bli av med hans uttalalande ang räkor- they are running around with elegant tiptoe(!!!!) Jaha du påsk, hade ingen aning om att det närmade sig påsk. glad påsk. tappade bort en hel påse med kläder idag, var nära att förlora min plånbok. tappade den, men hittade den i händerna på ett gammalt par som rotade i den efter en liten ledtråd om vems den var. de var sådär mysigt gråhåriga så jag med min blåögdhet och tron på människan håller mig till min version. De var så goa, satt och spelade kort i pyama och tofflor klockan halv fem på eftermiddagen. Såg folk äta gristarm av den tjockare varianten idag och en gammal man som skalade fot med sina gosigt långa naglar på restaurangen där jag käkade kvällsmat, fantastiska odörer och vyer. Jämfotahopp

2011-04-22 @ 19:28:17
Postat av: David

Du förresten hälsa påskhänget från mig också. Tur att du inte kommer ner hit och hälsar på, för det kan bli upptill 39 här om en månad. då är luften fesen, nu är den liksom bara däven. Och känner jag dig rätt så går gränsen vid követ

2011-04-22 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0