keep it goin' louder.

nej david har inte sett walking dead, har fortfarande svårt(läs jag tycker dom är overkliga och lite smålustiga) för zombiefilmer/serier. men ska försöka. vet inte riktigt hur det blir med trädgården än, vill väl ha altan först antar jag.
okej, ska vi se, vad har jag gjort idag. hade lite sovmorgon, var så sjukt trött igår, lite krasslig, vet inte. kollade i alla fall på sleepers och triangle. första filmen var bra, men lång. har kommit på det att jag undviker filmer som är längre än 2 timmar. mest för att om filmen är dålig så är det grymt jobbigt att ta sig igenom hela filmen koncentrerad. i alla fall, denna filmen var cirkus 2,5 tim men ändå bra hela vägen. andra filmen var en standard på 1,5 tim. lite rörig, måste nog se den en gång till innan jag får in allt och kan bedömma den.
kan ju också säga om vädret här att det är riktigt vår, har sett tussilago, årets första lamm och kalvar på carlshed. så otroligt små och söta. dock inga föl än, men det är nog snart dags, amnesti såg riktigt tjock ut igår.:D likaså mariott.
har också glömt att berätta att jag slutat med azatioprin(den jobbiga medicinen som sänkte immunförsvaret, och allt det där jobbiga). hur skönt som helst att kunna leva nästan som en normal människa. cheerio!

and... my new babies, gotta löööv alexander wang!

Kommentarer
Postat av: David

Omöjliga att gå i!! På tar om overkligsomethingsomething så stäckkollar jag på futurama just nu kollat klart på säsong 2, äger rätt hårt många gånger. Önskar mina lägenhetskamrater hade kunnat ha lite mer av "jag har min åikt, du har din åsikt. jag tänker inte ändra min och du tänker inte ändra din, men tack ändå för att du vdrade din åsikt kring ämnet. nytt samtalsämne någon?" nä så fan heller! de har förtört timmar av ölande på skitsnack! den ena tycker en sak, den andra tycker tvärtom och låt retoriktävlingen nå sin begynnelse och segla mot oändligheten. Craaaap. käkar grillat varje dag, ville bara tillägga det, en sådär 12- 13 pinnar med kycklinghjärtan och fågelkött, och det är så jävla kött. kommer hem den 27 juli, klappa och klart. jämfotahopp.

2011-04-21 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0