längtar du som jag.

ja, denna dagen började med en väldigt trött morgon. ush vad trött jag var! men skulle upp till heeesten, så det blev till att stiga upp. blåser storm här hemma ungefär, vilket resulterade i att Esset tyckte allt var läskigt för det rörde på sig. men inga rodeoskutt som igår i alla fall. har inte ätit så värst svenskt de senaste dagarna. är ont om man i det strömska hushållet, för att du är borta david! nu handlar vi inte extra mycket i skräck om att det kommer komma hit en glupsk pöjk med en bottenlös mage. nej, numera tar maten slut innan vi handlar, fyfaaen! vad som händer mer vet jag inte. jo! imorgon har saturn premiär, fast inte på haket(ljudisolerar fortfarande). men vill dit i alla fall. cheerio!

det är därför jag alltid kastar ur mig konstiga saker! jag kan inte statusuppdatera på fejjan, så jag säger det rätt ut bara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0