lukten av snöfria gräsmattor våren.

denna dagen börjar med lite dimmig sol, härligt väder. ska till götebôrg senare, som vanligt. annars vet jag inte vad som händer idag, ska väl duscha och lite annat nödvändigt. filmerna igår var OK, jo Devil var sjut bra, gillar M. Night. såg också Precious, inte my kind of choice. drama du vet, inte min grej. men OK. cheerio!

så ser det ut nu, typ. haha kul grej innan. mamma skulle duscha, vad tar hon med sig; avfettningsmedel, skrubborste och en svamp?! WTF!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Såg i Dennis inlägg att du har ulcerös och varit symtomfri i två år och slutat med azatriopin. Jag har nämligen också sjukdomen men har bara ätit medicin i snart 6 månader. Tänkte om du har något tips eller så för om det är något man ska lägga om. Mitt mål är att bara friskförklarad innan jag dör, för det finns faktiskt vissa som blir det :)

Skulle vara intressant att prata lite med dig om detta, maila mig gärna :)

2011-04-15 @ 13:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0