year of silence

så jag är hemma i mark, har varit det sedan igår faktiskt. men var så trött att jag kom hem, satte på film, somnade, åt, kollade på film, somnade, vaknade 12.30 idag, hehe. gôtt! fredagen var vi på henriksberg/saturn. riktigt roligt, och sjukt snygg lokal. var på takterassen. härlig musik och man kunde önska låtar hela tiden! igår gick vi på jakt efter present till hasse(saras daddy) hittade, och satt sedan i solen i väntan på rätt buss. härligt, härligt, men farligt, farligt nu när ozonlagret är så tunt enligt myndigheterna. idag vet jag inte vad som händer, sara skulle komma hit, tror jag?! vi skulle boka till berlin. ya do no! cheerio!

dagens louise, sådär mööösig i hela kropp och knopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0