never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.

så david nu ska då få ett litet inlägg så du får något att göra där i de förenade risets land(?!). jo idag har jag möte som vanligt, dock ska vi vara i fridas studio och ha trendkväll. mycket roligt. har inte ridit idag för ovanlighetens skull, men vart hurtig och sprungit istället. idag åt jag inget typiskt svenskt så du får nog se en bild imorgon istället, ska nog käka råbiff då så lite svenskare.
annars så har jag hittat min största sysselsättning, den är också farlig för mig(du vet att jag älskar att nätshoppa). eBay!!! bästa som någonsin hänt mig, hittar sjukt skumma, coola och snygga kläder för en spotstyver, och saker som jag visar i bilder:

kent-singel: den döda vinkeln(fattar du hur glad jag blev när jag hittade den!!)

ytterligare en singel, här dom andra/vintervila

och här, mitt bästa köp någonsin, Edgar Allan Poe's samlade verk 10 volymer cameo edition(dock saknas vol. 4 & 6 i denna samlingen men hittar de andra säkert) daterade 1904!!*stolt*
cheerio!

Kommentarer
Postat av: David Johansen

En go liten gest här på andra sidan som avrundning till vad jag skrivit, så knyter vi säcken och säger ett mail kommer lastat med:



Dom där edgar allan poeböckerna är vrålfeta de måste vara museeföremål eller nått egentligen! mer än hundra år gamla böcker, men på tal om gamla böcker så när jag var i beijing så hittade jag helt galet goa böcker med skinnomslag, och vad var det i dem? dom var tomma! blanka blad, som man kanske kan göra nånting åt om man känner för det. vill ha? inte vill ha? där hade du så shoppat loss! jag såg planscher på charlie chaplin som ägde sönder, massvis med filmomslag som ägde sönder, jag köpte en tshirt där med tryck death is not the end. du vet den där bilden med fyra skelettpolare som sitter och röker och spelar kort, faantastisk t-shirt! Förresten på tal om handlande så handlade jag ett par goa sneakers igår för tjugo spänn! A just de



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ROSTBIFF!



Taack! Vet duu vad böcker kostar härnere? fast du gillar ju inte pocket.. men 20 kr/ bok. typ klassiska böcker som Dr. Jekyll and Mr Hyde etc etc. starbucks, beijing, frappucino caramel... sen i shanghai hade de en glassrestaurang där man stod och pekade på vilken glassort och vad man ville att de skulle mosa i glassen, jag pekade på tre brownies som helt plötsligt smashades in i glassen och helt plötsligt var glassen bestående av 70% brownie, kommer aldrig glömma halvtimmen med den..



Nu ska jag iväg på helkropppsmassage, kostar 50 spänn för 90 min.. sen tar jag nog en rejäl fotmassage 50 min, 40 kr, 90 kr sammanlagt för 2.5 h. Det är la....................! Ska bli så gött att komma hem till allt igen efter detta! börjar natten på lindäng typ dirr men det är på natten det så man är fri på dagarna på dagarna. mjölktåget tar mig 1 min att hoppa på från jobbet om du hänger där man kallar boråsare för ullharar! och brännö!!?!?!?!!



Vad har du för dig i höst? något speciellt planerat? för isåfall måste jag höra det!



2011-03-30 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0