didn't succeed, thank the lord.

dagen har gått fort, kan bero på att jag vaknade 11, hehe. men har i alla fall sprungit och käkat, väldigt väsentligt att veta. ska i alla fall ikväll fortsätta mitt fina die hard maraton, såg de två första igår. väldigt, ehum, sevärda filmer. har nu också skaffat spotify premium, gött ingen reklam, bra kvalitet och 99 spänn fattigare varje månad! just nu pippi på klassisk musik, beethoven, bach, gershwin och mozart dagarna i ända, lite andra kompositörer också men kan inte stava till dom, eheh.
sedan har jag kommit på en biverkning till från azatioprinen som jag nu blivit av med, mensvärk! jag har ingen mensvärk längre! tjoho!
cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0