dom tror jag älskar färgen svart.

snart ska jag väl börja afterworka för mig själv, när päronen har åkt. sitta med ett glas rosé på altanen kanske?! gårkvällen blev ett härligt blade-maraton(för typ 4:e gången) gillar filmer baserade på comics, vet inte varför. att de handlar om vampyrer gör ju inte saken sämre.
dagen till ära har jag varit duktig och sprungit, inget jobb idag, men imorgon tror jag. får se. inget götebôrg i helgen i alla fall, ska rida imorgon på fjoll-esset hoppas på bra väder. på tal om hästar så har jag blivit som tonåring igen och vill köpa häst, en frieser. såhär ser den ut:

drömhäst som du frågar mig, och svart, förstås.
ikväll blir det resident evil-maraton tror jag. cheerio!

Kommentarer
Postat av: Melina

Åh, det var min favorit när vi pratade om hästar i tonåren du och jag! :)

2011-05-07 @ 10:15:54
Postat av: Melina

Fast nu ser den lite för stark ut.. jag hade velat ha en lite mesigare häst tror jag.. någon smal sak, jag tror stenhårt på att ens husdjur ska matcha sin ägare. ;)

2011-05-07 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0