jag står i skuld.

dagen har gått fort, har slått rekord i snoozande. 1 timme, mer kunde man inte på min telefon, hehe. sedan upp till stallet och en tur i skogen, härligt. sedan hem och nita, massor, mer än 500 idag, insåg att de inte kommer räcka så beställde 2000 till. har nu ont som satan i händerna och naglarna är förstörda, kommer fixas till imorgon.
imorgon fyller mamma år, har inte köpt present, gör det sen som jag brukar, stackars mor. dock hade bror glömt bort totalt att mamma fylller år och att vi ska ut och äta, haha. louise1-0bror! så blir väl inte i så dålig dager hoppas jag. och nej david jag har inte klippt mig, har kvar min man som vanligt. cheerio!

Kommentarer
Postat av: David

VAD ÄR DET DU NITAR!

2011-05-20 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0