vem stal vårat 80-tal.

denna dagen vet jag inte vad som ska hittes på, hoppas på något trevligt umgänge i alla fall.
gårkvällen var trevlig med god mat och intressanta samtal om tatoos och piercings, av någon andledning kom det på tal. tror när jag gjort min att jag mer eller mindre kommer bli utkastad, min mamma har på senaste ökat på sitt förakt mot tatoos. anywho blev ingen film igår, var ju fredag så lite trött var man, kom i säng 00, nog rekord denna veckan.
ikväll är jag i alla fall sugen på beers, har nu målat mina naglar på alla tassar. he vaknade idag av att gunnar stod och damsög klipperna utanför, skön syn. cheerio!

liten efterrättsbild från igår, inte så mycket att hänga i granen men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0