water music.

kan väl uppdatera lite om situationen här hemma, sverige har blivit kallt igen efter denna värmebölja. skönt tycker jag, så jag slipper undvika solen likt en vampyr. valborg blev det ju varberg som sig bör, vi skulle väl egentligen gått till klipperna. helt plötsligt var kl.22.00 och vi var fortfarande hemma så tänkte väl att det är dags att dra sig mot stan. väl där var det 1 timmes kö på socitén så det fick bli oskars, helt ok där också, lyckades ännu en gång lura i några att sara var min flickvän. otroligt kul. sedan inte så mycket mer av den helgen.
denna veckan som har gått, är ju bara tisdag duuhh... men igår var jag och mor och beställde tapeter till mitt rum i stugan, hur det blir får bli en överraskning tycker jag. men det kommer bli coolt!
har jobbat nu i några timmar så nu är jag en fri man. vet inte vad jag ska hitte på, får snart hem alla die hard. kan ju vara bra att ha. har nu också kollat hela the walking dead, och jag är fast! sjukt bra koncept, äntligen får man se lite vad som händer under en längre period med köttätande zombies. det är det jag har saknat i andra zombiefilmer.
NU FÅR VÄDERGUDARNA FAAAN TA OH SKÄRPA SIG! DET SNÖAR FFS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0