with next to nothing on my mind, yeah.

förlåt david och paulin för dålig uppdatering. men inte hänt så mycket in mitt liv på senaste. jo i helgen var jag i skövde med sara, alldrig varit där förut. inte så mycket att se, men trevligt var det. jag kom, jag festade, jag åkte. SLUT! veckan har nästan segat sig fram lite, dock en nyfunnen kärlek i resident evil, milla är inte dåligt snygg! snart är det helg, igen. inget som händer jontes fest blev inställd pga för lite folk, så det blir väl en chillhelg tror jag.
dagen till ära har jag ridit ardbeg, han hälsar. klaaad heest! cheerio!

Kommentarer
Postat av: David

Håpla håpla! oskar är i kina i skrivande stund med sardiner i tomatsås, choklad, nneskaffe, smööööööööörrr! tandpetare, en gammel hederlig trasa, använd men tvättad, svenska dagstidningar och immodium plus! då blir det shanghai i helgen!! gött med skövde, bilder?

2011-05-13 @ 07:06:58
Postat av: Paulin

hälsa tillbaka ;)

2011-05-19 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0